حل تمرین فیزیک پایه 1

ترم 941 - دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

ترم 941 - دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

توضیحاتی درباره کلاس حل تمرین

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام

ورود همه ی شما رو به دانشگاه تهران خیر مقدم و تبریک عرض می کنیم. امیدواریم این کلاس برای همه ی شما مفید باشه و بتونیم خیلی از هم یاد بگیریم. چند تا نکته هست که باید از همین الان بهشون توجه کنید تا از سردر گمی شما جلوگیری بشه:

1. کلاس حل تمرین روزهای یکشنبه با آقای نوید میرپوریان و روزهای سه شنبه با خانم الهام آزادبخت در کلاس دکتر آزاد(یا یکی از کلاس های دکتر جناب یا دکتر حسابی) از ساعت 13:30 تا 15:00 تشکیل میشه.

2. شما فقط توی یکی از این کلاسا میتونید شرکت کنید و ظرفیت هر کلاس 30 نفره. شما باید حداکثر تا هفته ی دوم، کلاس حل تمرین خودتونو معلوم کنید و اسمتونو توی لیست کلاس ثبت کنید.

3. طی این ترم و سرکلاس حل تمرین، 4 یا 5 مرتبه از شما کوییز(امتحانک!) گرفته میشه که زمانش از هفته ی قبلش مشخص میشه و به شما اطلاع داده میشه. نمره ی کل کوییز ها 10 نمره هست.

4. شما باید 8 تا 10 سری تمرین حل کنید و تحویل بدید(تحویل به صورت کاغذی و سر کلاس حل تمرین). تمرینها صرفا از طریق همین وبلاگ قابل دریافت هستند و باید تا مهلت تعیین شده تحویل داده بشند(در غیر اینصورت ممکنه بابت تاخیر از شما نمره کم بشه یا تمرین ازتون گرفته نشه).نمره کل تمرینها 10 نمره هست.

5. ممکنه بعضی از تمرینها تمرین امتیازی داشته باشند که نمره اونها اضافه بر تمرین خواهد بود.همینطور مشارکت و حل سوال در کلاس نمره اضافی خواهد داشت.

6. درنهایت نمره شما از 20 نمره به استاد گزارش داده میشه.

7. نکته ی آخر؛ نیازی نیست از کلاس حل تمرین بترسید یا فکر کنید که قراره یه سری تمرین غیر قابل حل یا سخت و وقت گیر به شما بدیم. قرار هم نیست صرفا توی این کلاس تمرین های داده شده رو حل کنیم یا فقط تمرین حل کنیم. مسلما این کلاس برای یادگیری بهتر شما تعبیه شده پس سعی کنید سوال های خودتونو از استاد حل تمرین بپرسید، در مورد مطالبی که یاد نگرفتید توضیح بخواید و در یک کلام از کلاس نهایت استفاده و لذت رو ببرید.

موفق و پیروز باشید

۹۴/۰۷/۱۶
TA

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.